24 czerwca 2021

Rozdwojenie jaźni

 




Ewa Przydryga - "Topieliska" 
Wydawnictwo: Muza
liczba stron: 320
kategoria: thriller/sensacja/kryminał 














          Zaczęło się całkiem nieźle, pomimo że fabuła z wypadkiem jest powtarzalną sceną, niemniej jednak zaintrygowana weszłam w historię z nadzieją na mega thriller.
          Rozczarowanie dopadło mnie, gdy fabuła w którą uwierzyłam, zaczęła przybierać odrealniony kształt a to, co moim zdaniem miało niezły potencjał zamieniło się w senne widziadła, zaś dobre "rzeczywiste" epizody stały się wymysłem chorej osoby.
          Książka nie trzymała mnie ani w ciekowości, ani w napięciu - szkoda, szkoda, szkoda. 



cytat: "Wstyd i ryzyko odrzucenia potrafią zasznurować usta, zmuszając do stłumienia czegoś, co błaga o wysłuchanie."












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz